Over Ons

De Lions Club Amsterdam 1 Host Zuidas telt dertien leden en is de oudste club in Nederland.  Door de aanwezigheid van oudgedienden in ons midden kan de club bouwen op een jarenlange ervaring met het organiseren van fundraisers en andere activiteiten. Daarnaast zorgt de over vele jaren opgebouwde vriendschap een hechte band tussen de leden. Dit betekent echter niet dat wij niet openstaan voor vernieuwing. De laatste jaren heeft de instroom van nieuwe leden niet stilgestaan, en voor de nieuwe leden bieden wij een leuke en gezellige omgeving om samen met anderen activiteiten te ontplooien en daarbij gebruik te maken van de ervaringen uit het verleden.

Vergaderingen bijwonen?  Op de vergadering (1 keer per maand op maandag) bespreken wij onze plannen en acties voor onder andere goede doelen. Regelmatig  ontvangen wij sprekers over de meest uiteenlopende onderwerpen. Altijd wordt vooraf van een drankje en een maaltijd genoten.

Hebben wij uw interesse gewekt? Ga dan naar "Contact".