09/01/2020

Lions van Amsterdam 1 Host starten met hun Nieuwjaars receptie de tweede etappe van het FY 2019-2020.

Op 5 januari 2020 begonnen de Lions van Amsterdam 1 Host met veel elan en plezier tijdens hun Nieuwjaars receptie aan de tweede etappe van het veelbelovende FY 2019-2020.

Clubpresident Harold en zijn bruidje Annely openden om stipt 16:00 uur de voordeur van hun gezellige appartement in

Buitenveldert en ontvingen al snel de eerste gasten.  Daar werd een ieder door Annely en hun goede vriendin Saskia,  die op deze ludieke manier toch onopvallend probeerde de saamhorigheid van de 1 Host Lions te proeven, verwelkomt met een Welcome  Happy New Year glas met bubbles. De stemming zat er direct goed in, misschien gevoed door de aanblik  van de prachtig rijk gedekte tafel met veel uitnodigende heerlijkheden en wijnen uit zonnige landen, die menig Nieuwjaars belofte v.w.b. enige reductie van  calorie rijke hapjes en de consumptie van alcoholische dranken in het nieuwe jaar, in rook deden op gaan.

Nadat alle Lions aanwezig waren heette Harold, namens het Bestuur, alle Lions en hun partners van harte welkom en wenste een ieder voor het nieuwe jaar veel gezondheid, geluk en vooral Lionsvriendschap.

Dat was het startsein om de uitgestalde heerlijkheden nader te bekijken, de glazen werden bijgevuld en al snel ontsproten zich amicale gesprekken over diverse clubthema’s. Natuurlijk werd er druk gediscussieerd over de invulling van dit jaar v.w.b. de Nationale Lionsdag op 18 april as, onze inbreng met de traditionele lunch  tijdens “NL doet” bij onze vrienden in Ons Tweede Thuis in Amstelveen en de mogelijkheden om voor hun wederom  een uitstapje of een andere activiteit te organiseren.

Ook de discussie over de as.wijnproeverij op de eerste Maandag avond van februari  samen met de Kiwanis in de Veranda werd breed uitgevoerd, juist om deze nieuwe Goede Doelen actie tot een daverend succes te laten worden.

Naarmate het buiten donkerder werd en een ieder verzadigd was met de tongstrelende hapjes en de lege wijnflessen ook uit het zicht verdwenen waren, maakte een ieder zich klaar voor de thuisreis, wel uitkijkende naar de Zone 2C Nieuwjaarsborrel op 30 januari  in het nieuwe Nationale Tennis Centrum in Amstelveen.

Een mooie start van de Tweede Etappe met de focus op het realiseren van een paar mooie succesvolle Goede Doelen acties in de komende maanden !.