19/02/2020

Wijnproeverij door Host 1 Zuidas!

Jaarlijks doet Lions Host 1 Zuidas 2 activiteiten voor de bewoners van zorginstelling    “ Ons Tweede Thuis” , een instelling in Amstelveen waar lichamelijk- en verstandelijk gehandicapten woonachtig zijn.

Ter funding van deze activiteiten organiseerden haar leden Max Gerschtanowitz en Andre Dynarsky op maandag 3 februari ’20 een wijnproeverij in samenwerking met de gerenommeerde wijnhandel De Logie uit Amsterdam, voor deze gelegenheid samen met de Kiwanis tevens uit Amsterdam.

Het is een perfect gelopen en uiteraard gezellige avond geworden in ons vaste restaurant De Veranda met als eindresultaat een bedrag van EU 425 wat voor bovengenoemde activiteiten zal worden aangewend.

Zorgvuldig en professioneel door Max en Andre voorbereid, 26 deelnemers, gezellig en een goed resultaat!

Wellicht hier een jaarlijks terugkerend evenement van maken zou ik zeggen.

Joep Daniels